Binnen 2 werkdagen in huis
Gratis verzending vanaf €20
Achteraf betalen mogelijk

Veelgestelde vragen

Om je sneller te kunnen helpen hebben we de veelgestelde vragen van onze klanten voor je op een rijtje gezet:

Betalen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wanneer u uw bestelling op een werkdag plaatst verzenden wij binnen 24 uur het product. Dit geven wij af aan de pakketdienst DHL. Wij doen ons uiterste best onze producten zo snel mogelijk bij u te leveren.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Broba laat haar bestellingen bezorgen door Post NL en DHL.

Bezorgen

Hoe werkt het retourneren precies?

Heel simpel! U stuurt ons een korte e-mail onder vermelding van uw bestelnummer met daarin het bericht dat u het artikel wilt retourneren. Dat is alles, simpel toch? Dit kunt u doen tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.

Hierna sturen wij u een e-mail met daarin een link. Via deze link kunt u heel eenvoudig een retourzending aanmaken en uw verzendlabel en pakbon printen. Het pakket kunt u daarna afgeven bij het door u gekozen Post NL servicepunt, het dichtstbijzijnde servicepunt wordt tijdens het aanmaken van uw retourzending al aan u getoond. Let op! Bij dit Post NL servicepunt hoeft u NIET te betalen

Voor het retour sturen van uw bestelling, brengen wij € 4,95 per pakket in rekening. U kunt meerdere artikelen in één pakket terugsturen.

U heeft tot 14 dagen de tijd om de retourzending naar het Post NL servicepunt te brengen, gerekend vanaf het moment dat u uw retourzending bij ons heeft aangemeld.

Oh ja, zorg er a.u.b. wel voor dat u de pakbon van de retourzending (deze ontvangt u samen met het verzendetiket in een separate email nadat u de retourzending heeft aangemaakt) in het pakket doet zodat wij uw retourzending goed kunnen verwerken en crediteren. Zonder het retourformulier kan de verwerking aanzienlijk langer duren dan vermeld!

Wie bezorgt mijn bestelling?

Broba laat haar bestellingen bezorgen door Post NL en DHL.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Bent u niet thuis als de bezorger voor de deur staat, dan zal de bezorger afhankelijk van de werkwijze die zij hanteren uw pakket bij de buren proberen af te geven of afgegeven bij een afhaalpunt van de betreffende vervoerder. Hiervan zijn er inmiddels duizenden in het land, dus er is er altijd één bij u in de buurt. De verantwoordelijkheid hieromtrent ligt volledig bij de bezorgdienst.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil graag het afleveradres aanpassen.

Als u uw afleveradres wil aanpassen, raden wij u aan om snel contact met ons op te nemen. Uw bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verstuurd. Het kan dus zijn dat uw bestelling al is ingepakt en is meegegeven aan de vervoerder. Op dat moment kunnen wij helaas uw afleveradres niet meer aanpassen.

Kan ik mijn bestelling volgen via een track & tracecode?

Ja, op het moment dat wij uw bestelling versturen sturen wij u een e-mail met een link naar uw persoonlijke track & tracepagina. Hier kunt u ook zien in welk tijdsvak u uw bestelling kunt verwachten. Bijvoorbeeld tussen 10.00 uur en 12.00 uur.

Ruilen of Retourneren

Hoe werkt het retourneren precies?

Heel simpel! U stuurt ons een korte e-mail onder vermelding van uw bestelnummer met daarin het bericht dat u het artikel wilt retourneren. Dat is alles, simpel toch? Dit kunt u doen tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.

Hierna sturen wij u een e-mail met daarin een link. Via deze link kunt u heel eenvoudig een retourzending aanmaken en uw verzendlabel en pakbon printen. Het pakket kunt u daarna afgeven bij het door u gekozen Post NL servicepunt, het dichtstbijzijnde servicepunt wordt tijdens het aanmaken van uw retourzending al aan u getoond. Let op! Bij dit Post NL servicepunt hoeft u NIET te betalen

Voor het retour sturen van uw bestelling, brengen wij € 4,95 per pakket in rekening. U kunt meerdere artikelen in één pakket terugsturen.

U heeft tot 14 dagen de tijd om de retourzending naar het Post NL servicepunt te brengen, gerekend vanaf het moment dat u uw retourzending bij ons heeft aangemeld.

Oh ja, zorg er a.u.b. wel voor dat u de pakbon van de retourzending (deze ontvangt u samen met het verzendetiket in een separate email nadat u de retourzending heeft aangemaakt) in het pakket doet zodat wij uw retourzending goed kunnen verwerken en crediteren. Zonder het retourformulier kan de verwerking aanzienlijk langer duren dan vermeld!

Waar vind ik mijn bestelnummer?

Het bestelnummer vindt u terug op uw bestelbevestiging; deze staat bij ‘Uw bestelling’ en begint met een ‘#’.

Wanneer wordt het aankoopbedrag dan exact gecrediteerd?

Indien u ervoor kiest om uw artikel te retourneren zullen wij binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel het aankoopbedrag min de retourkosten (€ 4,95) aan u terugstorten. Producten dienen in goede staat en originele verpakking (redelijkerwijs) geretourneerd te worden. Indien dat niet het geval is behouden wij ons het recht voor om waardevermindering aan het product door te berekenen.

En als ik wil ruilen?

Het “ouderwetse” ruilen is helaas niet mogelijk. Indien u een ander artikel/maat wilt hebben, plaats dan een nieuwe bestelling in onze webshop. Ondertussen stuurt u uw eerdere aankoop retour zoals hierboven bij ‘retourneren’ omschreven. Dit is sneller en zorgt ervoor dat u uw bestelling, met het nieuwe artikel, op tijd in huis heeft. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending uw aankoopbedrag min de retourkosten van ons terug.

Let op: Sommige producten die je via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door jou ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Klachten

Hoe gaat Broba om met klachten?

Bij Broba streven we iedere dag naar 100% tevreden klanten. Klanten die blij worden van onze producten, maar ook naar klanten die minstens net zo blij worden van onze service en dienstverlening. Bent u niet tevreden? Laat het ons dan direct weten via mail. We staan u graag te woord en komen graag tot een oplossing. Neem contact met ons op via deze pagina.

Tot welke instantie kan ik me wenden als ik niet tot een oplossing van mijn klacht kom?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Geen antwoord op je vraag?

Vul onderstaande formulier in en we helpen je verder!

Contactformulier
Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items -  0,00

Download hier
jouw ebook

[LM] Keukenweegschaal
Wij houden ook niet van SPAM en zullen jouw e-mailadres veilig opslaan. We zullen je op de hoogte houden omtrent (thuis)bakken! Privacyverklaring.
keukenweegschaal ebook

Download hier
jouw ebook

[LM] Rijsmand
Wij houden ook niet van SPAM en zullen jouw e-mailadres veilig opslaan. We zullen je op de hoogte houden omtrent (thuis)bakken! Privacyverklaring.
rijsmandje ebook

Download hier
jouw ebook

[LM] Springvormen
Wij houden ook niet van SPAM en zullen jouw e-mailadres veilig opslaan. We zullen je op de hoogte houden omtrent (thuis)bakken! Privacyverklaring.
springvormen ebook

Download hier
jouw ebook

[LM] Taartdecoratieset
Wij houden ook niet van SPAM en zullen jouw e-mailadres veilig opslaan. We zullen je op de hoogte houden omtrent (thuis)bakken! Privacyverklaring.
taart decoratie set ebook

Download hier
jouw ebook

[LM] Taartrooster
Wij houden ook niet van SPAM en zullen jouw e-mailadres veilig opslaan. We zullen je op de hoogte houden omtrent (thuis)bakken! Privacyverklaring.
taartrooster ebook
De waardering van broba.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.2/10 gebaseerd op 569 reviews.